اس ام اس عاشقانه

برایت مینویسم دوستت دارم

میدانم که نمیدانی

ولی میدانم که میخوانی آرزویم این است که نخوانده بدانی

*  * * * * * * * * * * * * * * * *

دوست داشتنَت
گنـــــــــــاه باشد
یا اشتــــباه
گناه می کنم ، تـــــو را
حتــــــی به اشتباه …..!

*  * * * * * * * * * * * * * * * *

از چهار راه قلبم عبور کردی و هیچ به چراغ قلبم توجه نکردی
اما بدان پلیس قلبم تو را تعقیب خواهد کرد
و برگه ی دوستت دارم مرا ،
زیر برف پاکن های دلت خواهد گذاشت . . !

*  * * * * * * * * * * * * * * * *

اے کاغذ سپید کہ همه ے دردهایم را بہ دوش میکشے
یکبار دیگر رویت مے نویسم : / بے نهایت دوستش دارم … 
ادامه مطلب ...

جدید ترین اس ام اس های خنده دار

ارتباطات توی ایران اینجوریه که به طرف ایمیل میزنی
بعد باید اس‌ ام‌ اس بفرستی ایمیلتو چک کن !
بعد باید زنگ بزنی بگی اس‌ ام‌ اساتو چک کن !

************* اس ام اس خنده دار و طنز جدید *************

اﺯ ﻣﺰﺧﺮﻓﺘﺮﯾﻦ ﻧﺼﯿﺤﺘﻬﺎﯼ ﺍﻃﺮﺍﻓﯿﺎﻥ :”ﺑﻬﺶ ﻓﮑﺮ ﻧﮑﻦ”  :|

************* اس ام اس خنده دار و طنز جدید *************

ﯾﻪ ﻣﻌﻠﻢ ﺩﯾﻨﯽ ﺩﺍﺷﺘﯿﻢ.. ﯾﻪ ﺑﺎﺭ ﺍﻭﻣﺪ ﺳﺮ ﮐﻼﺱ
ﮔﻔﺖ ﺧﺪﺍ ﻫﯿﭻ ﭼﯿﺰﯼ ﺭﻭ ﺑﯽ ﻋﻠﺖ ﺧﻠﻖ ﻧﻤﯿﮑﻨﻪ
ﺑﻌﺪﺵ ﯾﻪ ﻧﮕﺎﻫﯽ ﺑﻪ ﻣﻦ ﺍﻧﺪﺍﺧﺖ ﻭ ﮔﻔﺖ:
ﺍﻟﺒﺘﻪ ﻣﻄﻤﺌﻦ ﻧﯿﺴﺘﻢ :l 
ادامه مطلب ...

سرکاری های اس ام اسی

طبق آخرین آمار پر جمعیت ترین جای دنیا
.
.
.
قلب پسرهاست

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

میخواهم از غم ندینت شکایت کنم
 

 

کلکسیون خنده‌ام را به سرقت برده.

 
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

وقتی تو نیستی ، نگاهم حوصله نمی کند پایش را از چشمم بیرون بگذارد. 
ادامه مطلب ...

اس ام اس های جدید خنده دار

پرتاپ شهاب سنگ از آسمان
وجود “غضنفر” در کرات دیگر است!

******************************************
از یکی میپرسن:
قبض آب و برق خونتو چطور پرداخت میکنی؟
میگه: میذارم زیر برف پاک کن ماشین غضنفر
فکر میکنه قبض  جریمست میره پرداخت میکنه!

******************************************
از حیف نون می پرسن این شعر از کیه؟
“سعدیا مرد نکونام نمیرد هرگز”
می گه نمی دونم یه راهنمایی بکنید
می گن اسم شاعر توی خود شعر هست
می گه: آهان فهمیدم، جواد نکونام! 
ادامه مطلب ...

اس ام اس های تبریک سال نو و...

امیدوارم عید با بوسه هایش ،
بهار با گلهایش
و سال نو باامید هایش
بر توای عزیز پیشاپیش مبارک باشد.
اس ام اس های تبریک و سرکاری سال 1391 (نهنگ)

تبریک غضنفر :
سالی پر از توأم و سرشار از آکنده برایتان مملو از لبریزم!

پیامک عاشقانه به مناسبت عید نوروز ۹۱ 
ادامه مطلب ...

آها!!!


پسرک/دخترک مرگ مغزی بود ، هر روز قلبش را اهدا میکرد …
.

حرفای بعضی آدمارو باید قالب گرفت ، بس که حرفاشون عکس از آب درمیاد …

.

اونیکه شما سنگشو به سینه میزنی ما سالهاست تو حموم به پاهامون میزنیم … آره ه ه ه …
گفتم که در جریان باشی !  ادامه مطلب ...

دختر

دختر:موجودی ظریف،عمیق،حساس و ناشناخته است


دختر


مرا دختر خانوم می‌نامند مضمونی که جذابیتش نفس‌گیر است…


دنیای دخترانه من نه با شمع و عروسک معنا پیدا می‌کند و نه با اشک و افسون. اما تمام این‌ها را هم در برمی‌گیرد…


من نه ضعیفم و نه ناتوان، چرا که خداوند مرا بدون خشونت و زورِ بازو می‌پسندد.


اشک ریختن قدرت من نیست، قدرت روح من است… اشک نمی‌ریزم تا توجهی را به خواسته‌ام جلب کنم با اشکم روحم را می‌شویم.


خانه بی‌ من سرد و ساکت است چرا که شور و هیجان زندگی با صدای بلند حرف زدن، و موسیقی گوش دادن، نیست… زندگی ترنم لالاییِ آرامش بخشی را می‌طلبد که خدا در جادوی صدای من نهفته است.


من تنها با ازدواج کردن و مادر شدن نیست که معنا می‌گیرم من به تنهایی معنا دارم، معنای عمیقی در واژه دختر بودن است.


اگر فرهنگ غلط و کوتاه نظری مرا ضعیفه بخواند باز هم قوی‌تر از قبل از پشت همین واژه سربلند می‌کنم و لبخند می‌زنم…


چرا که خداوند مرا دختر آفریده است و همین برای من کافی است


من دخترم...



عکس های مردی که تند تر از ایرباس می دود!

برترین ها به نقل از ایسنا: برایان هابانا در چالشی جدید برای رقابت با هواپیما ایرباس 380 توانست در یک آزمایش تمرینی سریع‌تر از این هواپیمای غول‌پیکر مسیر 100 متر را بدود! 
ادامه مطلب ...

شاد ترین حیوان دنیا+عکس

شادترین حیوان دنیا کدام حیوان است؟ بعضی حیوانات بامزه اند و بعضی حیوانات واقعاً بامزه اند! به نظر ما خوشحال ترین و بانمک ترین حیوان دنیا کواکه نام دارد.  ادامه مطلب ...