عکس های مردی که تند تر از ایرباس می دود!

برترین ها به نقل از ایسنا: برایان هابانا در چالشی جدید برای رقابت با هواپیما ایرباس 380 توانست در یک آزمایش تمرینی سریع‌تر از این هواپیمای غول‌پیکر مسیر 100 متر را بدود!  

 برایان هابانا، راگبی باز آفریقایی در یک آزمایش تمرینی رقابت با هواپیمای ایرباس 380 در فرودگاه کنت بریتانیا توانست زودتر از خط پایان عبور کند.

هابانا یک بار هم در سال 2007 با یک یوزپلنگ رقابت دو گذاشته بود. او اکنون هواپیما را به عنوان یک چالش جدید برای خود انتخاب کرد. هابانا در یک رقابت نفسگیر با هواپیمای ایرباس 380 زودتر به خط پایان رسید. هابانای 30 ساله 1 متر و 80 سانتیمتر قد و 94 کیلوگرم وزن دارد.

انسان سریع‌تر از ایرباس 380! +عکس

به گزارش میرر، این راگبی‌باز آفریقایی پس از این رقابت گفت:‌ رقابت با ایرباس 380 بسیار سخت بود. ایرباس وقتی اوج می‌گیرد، بسیار سریع حرکت می‌کند که رقابت با آن را بسیار سخت می‌کند.

پیش از این مسابقه جان دِبیلار، هم‌تیمی هابانا در تیم راگبی آفریقای‌ جنوبی گفته بود، هابانا شانسی برای برنده شدن در این رقابت را ندارد.

این مسابقه نمادین در فرودگاه کنت واقع در جنوب شرق انگلیس برگزار شد. دلیل این مسابقه افتتاح خط پروازی به ژوهانسبورگ با استفاده از هواپیمای ایرباس 380 بود.

انسان سریع‌تر از ایرباس 380! +عکس

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد