آها!!!


پسرک/دخترک مرگ مغزی بود ، هر روز قلبش را اهدا میکرد …
.

حرفای بعضی آدمارو باید قالب گرفت ، بس که حرفاشون عکس از آب درمیاد …

.

اونیکه شما سنگشو به سینه میزنی ما سالهاست تو حموم به پاهامون میزنیم … آره ه ه ه …
گفتم که در جریان باشی !  
.



***اس ام اس های خنده دار و جالب***


.


یه وقتایی لازمه از گوشیمون بشنویم “مشترک مورد نظر آدم نمیباشد … لطفا قطع کنید”

.
.
.

بعضی ها به ما نمیخوردن !
ما جا خالی دادیم خوردن به شما !
مبارکتون باشه !


.
.

حس خوب داشتن
حال خوب داشتن
روز خوب داشتن
نعمتیست که رفتنت به من هدیه کرد !

.
.
.

دوست داشتن تو لیاقت نمی خواهد …
مثل نخ کردن سوزن “اعصـــــــــــاب” می خواهد …

.
.
.

فکر میکنی از تو تنفر دارم ؟؟؟
اشتباه میکنی ! من به تو فکر هم نمیکنم چون تنفر هم یه نوع احساسه و تو لیاقت هیچ احساسی رو نداری !!!

.

.

کلا تجربه ثابت کرده اهمیت دادن به آدمی که سطحش از خودت پایین تره منجر به رم کردن و در بعضی اوقات هاری حاد میشه …
گاز نگیر عزیزم ، بی زحمت چخــه !!!

.
.
.

بهم میگفت با دنیا عوضم نمیکنه !
راست میگفت !!! با دنیا نه ، با یکی دیگه عوضم کرد !

.
.
.

دیگه از “میم” مالکیت استفاده نمیکنم !
شب بخیر قشنگش …

.
.
.

بعضی آدما خطای دیدن ، آدم نیستن !

.
.
.

تنهایی فقط تنبیهی است برای روزهای دوست داشتن او !

.

.

اینبار از راه حل تو این مسئله را حل کردم و بالاخره فهمیدم که جواب محبت از راه حل تو خیانت است !

.
.
.

آهااااای غریبه :
از اون دیوار ترک خورده و کوتاه رفاقت فاصله بگیر ، بارها به روی من ریخته است !

.
.
.

به بعضی ها باید گفت :
عزیزم من پین کد نیستم که بهت سه بار فرصت بدم …

.
.
.

خوب که با خودم فکر میکنم میبینم
اینهمه نبودنت
اینهمه نداشتنت
خیلی هم تقصیر تو نیست !
من قانون بازی را بلد نبودم …

.
.
.

به ندرت پیدا میشن آدمایی که بهشون محبت کنی و بعدش پشیمون نشی !!!

.
.
.

تویی که فکر میکنی خیلی خاصی :
نبودنت هم مثله بودنت عادت میشه ؛ شک نکن !!!

.

.

بزرگترین دروغت را یادت هست ؟
گفته بودی من همیشه راست می گویم !

.


***اس ام اس های خنده دار و جالب***   


.

هرچیزی تاوانی دارد :
تاوان خیانت ، عاشق یه خائن شدنه !


.

یکی بود لامصب با صد نفر بود …
به پشتکارش تبریک میگم !

.
.
.

خیلی وقتها خیلی دیر آدمهای اطرافت را میشناسی …
آونوقت تازه یاد میگیری به خیلی ها بگویی “لطفا جلوتر نیا”

.
.
.

عشق هایی که از پشت پنجره ماشین شروع میشه ، پشت پنجره خونه تموم میشه …


.



***اس ام اس های خنده دار و جالب***




ﻫﺮﭼﻘﺪﺭ ﮐﻪ بعضی ﺁﺩﻣﺎﺭﻭ ﺑﯿﺸﺘﺮ ﻣﯿﺸﻨﺎﺳﯽ ﺗﻨﻬﺎﯾﯿﺖ ﺩﻟﭽﺴﺐ ﺗﺮ ﻣﯿﺸﻪ …

نظرات 1 + ارسال نظر
فریده جمعه 8 آذر 1392 ساعت 19:40

سلام خواهر عزیز.امیدوارم موفق باشی.سعی کن از پیامکهای افغانی هم استفاده کنی.تاما وبقیه فیض ببریم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد