اس ام اس عاشقانه

برایت مینویسم دوستت دارم

میدانم که نمیدانی

ولی میدانم که میخوانی آرزویم این است که نخوانده بدانی

*  * * * * * * * * * * * * * * * *

دوست داشتنَت
گنـــــــــــاه باشد
یا اشتــــباه
گناه می کنم ، تـــــو را
حتــــــی به اشتباه …..!

*  * * * * * * * * * * * * * * * *

از چهار راه قلبم عبور کردی و هیچ به چراغ قلبم توجه نکردی
اما بدان پلیس قلبم تو را تعقیب خواهد کرد
و برگه ی دوستت دارم مرا ،
زیر برف پاکن های دلت خواهد گذاشت . . !

*  * * * * * * * * * * * * * * * *

اے کاغذ سپید کہ همه ے دردهایم را بہ دوش میکشے
یکبار دیگر رویت مے نویسم : / بے نهایت دوستش دارم …  

*  * * * * * * * * * * * * * * * *

دلم برایت تنگ نشده … اصلا
دوست ندارم ببینمت … هیچ وقت
خاطراتمان تکرار نمی شود دیگر … هرگز
اما با تمام وجود دوستت دارم … همیشه!

*  * * * * * * * * * * * * * * * *

مشترک دوست داشتنی ، اعتبار مهر و وفای شما رو به اتمام است …
لطفا برای شارژ مجدد کلمه “دوستت دارم” را ارسال نمایید !

*  * * * * * * * * * * * * * * * *

نمی دانم چه دردیست دوست داشتن …
همین که پای کســـی به دنیایت باز می شود
پایت از این دنیــــــا بریده می شود …

*  * * * * * * * * * * * * * * * *
اس ام اس عاشقانه زیبا

دوستت دارم
این تعارف نیست…
زندگی من است…

*  * * * * * * * * * * * * * * * *

رو برگ یک گلابی / با یک مداد آبی
هزار دفعه نوشتم / دوست دارم حسابی

*  * * * * * * * * * * * * * * * *

دلی دارم ز جنس سنگ و شیشه
چنان مهرت به جانم کرده ریشه
که در شش گوشه ی قلبم نوشته
عزیزم ، دوستت دارم همیشه

*  * * * * * * * * * * * * * * *

خانه های جدول زندگیم را دستان مهربانت یک به یک پر کرد

و رمز جدول چنین بود:

دوستم بدار


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

تو را ای گل کماکان دوست دارم / به قدر ابر و باران دوست دارم

کجا باشی کجا باشم مهم نیست / تو را تا زنده هستم دوست دارم


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

بگذار بگویند خسیسم

من دوستت دارم هایم

را الکی خرج نمیکنم

جز برای مهربانی خودت
نظرات 2 + ارسال نظر
فاطمه چهارشنبه 3 اردیبهشت 1393 ساعت 22:11 http://bombshadi10.blogfa.com

وبلاگ جالبی داری......
به منم سر‌بزن
منتظررررررررررررررررررررررررررررررررم

اوستا سه‌شنبه 22 بهمن 1392 ساعت 23:37

سلام دوست عزیز وبلاگ جالبی جور کردی و نوشته ها خوبی گذاشتی توشهر ما هم میهنی ها شما بسیار هستن و زنان نجیب و مردان سخت کوش هستن . سعی کن هرچی دوست داری بنویس از یکجایی شروع کن سخت نگیر هرچی تو ذهنت میاد اگه حوصله و علاقه داشته باشی میتونی بنویسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد