خیال انگیزترین سینمای جهان+عکس

برترین ها به نقل از ایسنا: برای اجرای این پروژه، شرکت دورگان موریس طرح ممتازی را ارائه داد که یک کرجی را به سینمای شناگر تبدیل می‌کرد.

سینمای شناور جدید نسخه ارتقایافته خانه سینمای شناور اولیه متعلق به UP Projects است که در سال 2011 آغاز به کار کرد، اما به دلیل آغاز بازی‌های المپیک در سال 2012 متوقف شد.  

سینمای جدید از طریق یک موتور هیبریدی نیرودهی می‌شود که این موتور با استفاده از سوخت زیستی کار می‌کند.


این سینما میزبان طیفی از مناسبت‌های تابستانی شامل نمایش فیلم در فضای باز، گفتگوها و کارگاه‌ها خواهد بود و هم‌اکنون از خلال آبراه‌های شهری لندن در حرکت است.

نورافکنی واقع در بالای عرشه در درون یک سازه مکعبی نیمه مات قرار دارد و طی فیلم، در غروب روشن خواهد شد.

علاوه بر تئاتر سینمای آنبورد کوچک، فیلم‌ها همچنین از درون کابین مکعبی بر روی سطح ثابت بیرونی نورافکنی می‌شوند و امکان لذت بیشتر از تجربه تصویر متحرک در هوای آزاد و همچنین غروب‌های تابستانی گرم را به اهالی لندن می‌دهد.

سالن آنبورد مجهز به تجهیزات نورافکنی، سیستم‌های شنیداری-بصری، تئاتر سینمای کوچک برای نمایش فیلم یا مناسبت‌های شناور است.


سینمای شناور UP Projects تنها تئاتر سینمای شناور حال حاضر نیست و «فیلم‌های شناور» لندن که یک کلوب فیلم است، بر عرشه یک کشتی کلاسیک متعلق به سال 1920 به نام SB Repertor قرار گرفته است.

هم‌اکنون این کشتی که در اسکلت سنت‌ کاترین لندن واقع شده، طیفی از فیلم‌ها را در تئاتر مجهز به 40 صندلی موجود در فضای بسته خود به نمایش می‌گذارد.

همزمان سینمای Archipelago واقع در ساحل Yao Noi تایلند نسخه‌ای مهیج از یک سینمای فضای باز شناور است.


از این بروژه سال گذشته و طی جشنواره Rocks Yao Noi رونمایی شد و صفحه نورافکن شناور بزرگ و یک قایق شناور را با هم ترکیب می‌کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد