عاقبت جوگیر شدن جلو دختران+عکس

عکس جالب از آخر و عاقبت جوگیر شدن پسران جلو دختران


 جوگیر شدن موتور سواران جلو دختران


نظرات 10 + ارسال نظر
سیدی ازکوچه های غریب دوشنبه 29 آذر 1395 ساعت 11:29

من به غیرتم برمی خوردخواهرم هربرادری غیرتی دارداین هابی غیرتندهیچ وقت نترس غیرت لرپشتته

یلدا پنج‌شنبه 25 تیر 1394 ساعت 07:27

عزیزم واقعا وبلاگت عالیه...از ته دلم برات دعا میکنم که ایشالا هرچه زودتر وطنت از شر شروران نجات پیدا کنه و با افتخار به اونجا برگردی...خیلی نوشته هات به دلم نشست...به یادت هستم گلم...:

پری سه‌شنبه 1 اردیبهشت 1394 ساعت 16:34

خخخخخخخخخخخخ از ای موردازیاددیدم

ملیکا پنج‌شنبه 13 فروردین 1394 ساعت 00:32

خیلی ععععععااللللیییی بود ملشی

AZARBAYCAN یکشنبه 16 آذر 1393 ساعت 20:17

از معرفی نامه ات اصلا خوشم نیامد.

تو افغانی هستی و ایران بزرگ وطن توست.

قوم افغان همواره بخشی از ایران بوده اند و هستند و خواهند بود.

تو دختری از قوم افغان، در قلب من آذری، من کرد، من لر، من خراسانی و همه و همه جای داری.

غم مخور. نبینم خواهرم غمگین باشد.

به خدای محمد قسم که زود می بینم که عرب ها و تروریست هایشان به هلاکتی بزرگ نابود شوند و افغان ها آزاد و آسوده باشند.


از نابخردان اندک شمار زمانه مرنج.


برادرانت از هر قومی که باشند، برای دفاع از تو سینه سپر می کنندو جان می دهند.

اشک هایت را پاک کن، به غیرت مردانه ام بر می خورد.

مرسی بزرگوار

soltan دوشنبه 5 خرداد 1393 ساعت 22:35

hello.khili bahal bood

بااحساس جمعه 29 فروردین 1393 ساعت 22:17 http://amin-9397.blogfa.com/

جالب بوود مرسی

شما هم اگه دوست داشتین بیاین طرف ما

غزل چهارشنبه 27 فروردین 1393 ساعت 14:04

جدی افغان هستی ؟
ولی وبلاگ جالبی داری همه را تقریبا کپی کردم.
ممنون خیلی جالبه .

وحشی جمعه 4 بهمن 1392 ساعت 20:40 http://www.vahshinaz.blogfa.com

خدا رحمتشون کنه

محسن چهارشنبه 25 دی 1392 ساعت 12:21

سلام
قسمتی که درباره خودت نوشتی رو خوندم خیلی حال کردم چون راحت مینویسی فکر کنم روح بزرگی داری
منم مثل شما مهاجرم البته از وقتی بدنیا اومدم اینجا بودم
دوست دارم اگه مایلی با هم اشنا شیم
ای دی نیم بازم : ramp17114 هست

سلام. مرسی ممنون از لطف تون.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد