عکس دو دختر زیبای عربستان از بهترین عکس های سال رویترز شد!

به گزارش تابناک: عکاسی خبری یکی از دشوارترین شغلهایی است که عکاسان در سراسر جهان به دلایل مختلف در ثبت آنها با مشکلات فراوانی مواجه می شوند. از میان یکصد عکس برتر جهان در سالی میلادی تصاویری از نگاه مخاطبان خبرگزاری رویترز دارای بهترین رنک و امتیاز شده اند که عکس دو دختر خوشگل با حجاب مسلمان در میان محبوب ترین آنان قرار دارد!!  
عکس دختران زیبای عربی
دو زن در عربستان "ریاض" درحالیکه یکی از آنها در حال مکالمه تلفنی است، از مقابل نگاه معنادار موتور سوار مرد با دوستش می گذرند STRINGER/REUTERS
عکس دو دختر زیبای عربستان برگزیده عکس های خبری سال خبرگزاری رویترز. منبع: سایت تابناک به نقل از رویترز

نظرات 7 + ارسال نظر
حسین فیاض شنبه 20 دی 1393 ساعت 12:24

به نام خدای مهربون و سلام بر شما.
خواهر گلم و به عبارتی دقیق تر دختر گلم (چرا که غریب به 50 سال سن دارم ) همه بدبختی ها را به پای بی غیرتی و بی کفایتی حاکمان و سیاست مداران کشورتان نینداز ( گرچه بی تقصیر نیستند) چرا که همه چیز به دست خوذمونه مگه اونا رو هموطنانت رو کار نیاووردن؟ بنابراین همونایی که دارن در کشورتون و یا در سایر کشورها با تحمل رنج غربت در سختی بسر میبرن همونا میتونن بساط حاکمان رو برچینن . بنابراین امیدوار باش و خودتو با اینترنت نه تنها سرگرم میکنی که بالاتر از اون خیلی چیزا یاد میگیری .
من یک دبیر ایرانی و فارغ التحصیل از دانشگاه تهرانم ولی خود من با طی این مراتب پدری داشتم بسیار فقیر که شغلش چوپانی بود از این گذشته 4 تای دیگه خواهر و برادر دارم که به لطف خدای مهربون همه دارای تحصیلات دانشگاهی و شغلهای خوب آبرومند و پردرآمد هستند،
من توصیه میکنم که امیدوار باش به لطف خدا همچنین برا خوشبختی همه ی هموطنانت دعا میکنم .
بیشتر وقتها که موسیقی گوش میکنم میرم سراغ موسیقی های افغانی بخصوص ترانه های قدیمی و از میان اونها کشته و مرده و عاشق ترانه ی بیا بریم به مزار ملاممدجان هستم و کمتر روزی از عمرم سپری میشه که این ترانه رو گوش نکنم باهاش حال میکنم و واقعا لذت میبرم.
تابحال هرجا هم که از همدینان افغانی دیده و برخوردی باهاشون داشتم در حدتوان بهشون کمک کرده ام.
در پناه خدای مهربون بسلامت و موفق باشید.

نهال یکشنبه 7 دی 1393 ساعت 21:42

سلام.وب زیبایی داری ملکه جان.امیدوارم هرچه زودتر همه به هرآرزویی که دارن برسن الالخصوص شما گلم

آنیتا دوشنبه 28 مهر 1393 ساعت 23:07

وبلاگت خیلی قشنگه عزیز امیدوارم موفق باشی

مرسی آنیتاجون

دلارام دوشنبه 19 اسفند 1392 ساعت 23:29

درووود...دروووود...........به به...باریک ....باریک

هومن دوشنبه 5 اسفند 1392 ساعت 05:23

سلام قشنگه خوبه انشالله همیشه تو کارهات موفق باشی من زیاد تو وب ها نمیگردم ولی به امید خدا شما هم تو کار ها موفق باشی و بتوانید درس بخوانید

زیبایی سه‌شنبه 15 بهمن 1392 ساعت 03:18 http://www.ebramlove.blogfa.com

اکثر مطالب وبتون وقت گذاشتم خوندم
سلیقه ی زیبایی دارین در انتخاب
امیدوارم دوستان زیادی از طرف وب من بیان به شما سربزن،حتما براشون جالبه>من که لذت بردم
شماهم همیشه بیاین،لطف داشتی نظــــرم بذار خونه خودته..
زنده باشین،بدرود

وحشی جمعه 4 بهمن 1392 ساعت 20:35 http://www.vahshinaz.blogfa.com

درود بر زیبا رویان محجبه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد