دوستت دارم های جامانده


به گمانم

جیک جیک اول صبح گنجشک‎ها

روی سیم  تلفن 

دوستت دارم هایی‎ست

که شب قبل، از خطوط گذشته

و پشت بوق‎های اشغال

مانده‎اند...

نظرات 7 + ارسال نظر
محسن بیقرار جمعه 17 مرداد 1399 ساعت 10:23

ممنونم . جالبه

شیرین چهارشنبه 8 مرداد 1399 ساعت 16:19

برایت دعا می کنم تا به آرزویت برسی عزیزم

امید به آینده سه‌شنبه 10 اسفند 1395 ساعت 01:31

سلام کجایی ملکه ی افغان

امید به آینده شنبه 7 اسفند 1395 ساعت 00:21

سلام
در حد خودت بساز کشور زیباتو
کشورتو و مردمانشو دوست دارم
عاشق لهجتونم
هرکسی غمی داره
البته غم شمام سنگین
آه
دعا دارم برات

علی چهارشنبه 29 دی 1395 ساعت 21:41

سلام خواهر همزبان...
از دیدن وبلاگ بسیار لذت بردم و البته اشک ریختم..
بغضی که برای تنهایی ترانه کودکی که بین عزیزان بیجانش بود در گلویم فشرده شد و بغضی دیگر برای عکس نگاه هرزه ی آن جوانان به دختران کشورش و ....
دنیا زیبایی زیاد دارد اگر به ما اجازه دهند این قدرت های کثیف ....
موفق و پیروز باشید
یک برادر ایرانی

ممنون برادر

فاطمه چهارشنبه 28 مهر 1395 ساعت 22:03

سلام عزیزم وبلاگت عالیه خیلی خانومی من برات دعا میکنم

محسنی یکشنبه 24 مرداد 1395 ساعت 05:03

سلام و وقتتون بخیر
از محرومیت حق تحصیل برای هر انسانی متنفرم ، اگر ساکن تهران یا کرج هستید ، به دوستان و خانواده اطلاع بدین بنده به صورت رایگان تدریس میکنم ، الان هم موسسه کیانا و موسسه امام علی مشغول تدریس هستم . به امید یاختن دنیایی پاک

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد