عکس های جالب جمره دختر بازیگر سریال کوزی گونی

عکس های دختر بازیگر سریال زیبای کوزی گونی

عکس دختر خوشگل
    
ایکو کارایال (جمره دختر بازیگر سریال کوزی گونی) متولد ۱۹۹۰ در استانبول است او در دانشگاه تئاتر خوانده برای سریال چیزهای خوب برای مهمانی در سال ۲۰۱۱ جایزه جوانترین استعداد را برد
بد نیست بدانید که این دختر زیبای بازیگر، یک خواهر دوقلو به اسم ازگی دارد.

در زیر دو عکس از ایکو کارایال و ازگی کارایال می بینید. می توانید جمره را تشخیص بدهید؟

 

عکس دختران زیبای سریال

 

بازیگر زیبای سریال


عکس های بازیگر سریال زیبای کوزی گونی. منبع

نظرات 2 + ارسال نظر
کوثر سه‌شنبه 30 اردیبهشت 1393 ساعت 19:52 http://bachehayefaal.blogfa.com

با درود فراوان .....
وبلاگ خییییلیییی زیبای داری....من که شما رو لینک کردم ...شما هم اگه مایل بودی منو با اسم شاعرانه لینک کن ....در ضمن خوشحال میشم به شاعرانه ی من هم سر بزنی ..

سهیل پنج‌شنبه 2 آبان 1392 ساعت 00:57 http://titbit.blogsky.com

♦ سلام بــانـــــو ...

خیلی از موضوعی که درباره اش نوشتی + عکسها، ممنونم..

خیلی خوشحالم که با وبلاگ شما آشنا شدم

( ایرونی هارو ببخش بخاطر پاکی ِ وجود نازنین ـت بانو - میدونم که اصلاً رفتار خوبی ندارند برخی از هموطن نماهای من )

سلامت باشی - سهیل از شمال ایران

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد